Idag smäller det

Ja idag är dagen som de händer. Den 28 november lämnade vi Sverige och nu den 6 maj ska vi åka mot Sverige igen. Vi ska åka till flygplatsen om 5 timmar, vart inte mycket sömn inatt inte. Har insett på denna resa att jag är väldigt känslig på att sova på olika ställen och att jag är duktig på att prata i sömn.

Allting är packat nu, vart mycket i väskan men vi har lämnat en massa gamla kläder här som inte är lönt att ta med sig hem. Jag gick på en timmes promenad imorse vilket var jätte skönt i det fina vädret, hoppas på fint väder där hemma också :)

Ska uppdatera då vi befinner oss i Hong kong tänkte jag. Vi har fixat en massa filmer på datorn så vi har nåt att göra i Hong kong och London. Verkar bli så att vi kommer bli fast i Stockholm ser det ut som nu. Inga flyg överhuvudtaget finns de till Umeå, eller de finns flyg men inga lediga platser. Så vi får hoppas när vi kommer dit att de kanske finns några sista minuten biljetter men de verkar mörkt. Har kollat upp bussar, där fanns de då platser. Eftersom att vi är van att åka buss så blir de nog inga problem. Grejen är väl bara den att när man lix är i Stockholm vill man ju bara hem.


Pussar och kramar! Vi får hoppas att planet håller sig i luften annars så blir de jobbigt.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ska bli roligt att få hem dig snart. Hoppas bara att vi förstår varann och att du inte har börjat tala kinesiska nu och så hoppas jag att "min" mat duger. Det är väl bäst att jag köper lite nudlar och ärtor om det inte skulle smaka med hemma maten. Kram på dig.

2010-05-06 @ 09:19:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0