Tyskj*vlar

Idag var ingen bra dag kan jag ju lova, jag och Linn ar ju dom enda som ar kvar i stadligan och tur ar val det. Det ar tva tyska tjejer som kommit med i gruppen. Vi maste ju jobba 4 timmar men ibland blir de bara 3 timmar. Grejen ar de att dom gar och checkar in sig i receptionen och sen gar dom och lagger sig. Vi har inte sa jatte mycket att gora pa morgonen, vi ska stada poolomradet och ar vi flera gar de fort. Men de betyder val inte att dom bara kan ga och lagga sig och skita i allt.
Idag var de manga sangar att badda dessutom, vi gjorde deep cleaning i ett rum. Nar dom va klart med sitt gick dom tillbaka till rummet men da gick "chefen" Josefine en tjej fran Sverige och sa till dom. Vi var inte riktigt klar samtidigt som dom, sa jag bad en av tjejerna att hamta mer lakan men det kunde hon absolut inte gora. Har verkligen insett hur lat tyskar ar. Ena killen fran tyskland sover hela dagarna pratar knappt och ar bara le. Sa han ar inte heller popular, men som tur ar sa lamnar dom alla pa sondag.

Borjar bli folktomt pa varat hostel nu, vi har som tur var kvar FX, KebabClay och Danny kvar. Sag wolfs creek igar, ar en av dom ackligaste filmer jag sett! Forstar inte hur Linn kunde lura mig att se den. Borjade nastan grina sa acklig var den. Sa efter det kunde da inte jag lagga mig sa vi satt bara och pratade med dom andra resten av kvallen.

Ja Ladies night har ju ocksa passerat, finner inga riktiga ord for ladies night. Gratis champange var ju valdigt populart och alla killar hade tagit pa sig klanningar for att fa gratis dricka. Mycket gratis dricka fick vi da, vi utnyttjade det till max. Mer behovs nog inte sagas.

Vi ska forsoka ladda upp bilder ikvall fran Ladies night! Nu ar da regnsasongen har iallafall, det har regnat konstant nu i 3 dagar, vill lamna Cairns nu. Vi funderar val eventuellt pa att sticka nastan vecka men inget ar bestamt i nulaget. Maste aven borja boka resan hem sa att man inte blir utan biljett.
Maste bara saga att jag holl pa frysa ihjal inatt, fick sova med tjocktroja. Vill inte ha AC, den kommer gora mig dyngsjuk. Ska fixa ett tacke idag tankte jag sa jag slipper frysa.

KRAMAR OCH PUSSAR TILL ALLA DAR HEMMA

Kommentarer
Postat av: Mor

Hej och pussar och kramar till dig med.. Va trist att inte alla kan hjälpas åt, jäkligt dåligt. Men det är väl lätt att det blir så att alla bara tänker på sig själva. Tråkigt med regn, här hemma snöar det hela tiden och jag börjar bli lite less nu. Längtar efter våren. Kämpa på tjejer, ni gör det bra.

2010-03-27 @ 09:49:05
Postat av: Anonym

nu är det på tiden du kommer och festa med gam bejni ;)

2010-03-27 @ 22:00:07
Postat av: Anonym

tyskar är och förblir svin.

2010-03-29 @ 09:05:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0