Till E och Kluck

Vill bara gora ett inlagg till E och Kluck. Sag deras sista inlagg nu pa landdownunder. Vart nastan lite rord nar jag tankte pa hur mycket roligt vi har haft tillsammans pa denna resa. Har hant sa fruktansvart mycket pa sa kort tid att man har svart att ta in allt. Jag ar sa glad att dom peppad med mig pa resan. Hoppas ni har det jatte bra dar hemma, saknar att hora ordet kluck varje dag. Men det ar nat jag far forsoka leva med.
Puss pa er iallafall!

Igar var de ju sol som sagt, vilken farg vart man jo ROD. Har fatt en valdigt ny rod nyans i ansiktet. Varfor lar man sig aldrig? vi har varit utan sol nu i en vecka sa da tankte vi satsa pa stort nar solen kom tillbaka. Tror att vi glomde bort att vi var i Australien. Vi lag bara i solen och lagoonen en timme men det rackte. Men ja idag ar regnet tillbaka, kanns bra att lamna pa lordag aven om vi kommer sakna varan chef.

Imorgon blir sista ladies night! Pa lordag blir de a packa och aka pa natten pa sa satt tjanar vi in ganska bra med pengar att aka pa natten. Slipper betala boende! Men vi far ju daremot kanske inte sova sa skont. Men va fan!

Imorgon lamnar tyskarna!
Da blir de bara jag och Linn i staffrrummet forhoppningsvis :D

Pussar och kramar till er dar hemma

Kommentarer
Postat av: Anonym

aaaw va söta ni är :) Jonas hälsar klickelikluck! Hoppas resan nedåt blir bra!

2010-03-31 @ 10:07:40
URL: http://landdownunder.blogg.se/
Postat av: Anonym

Engelsmän är och förblir svin.

2010-03-31 @ 10:22:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0