Stadarteamet

Nu har vi blivit ett valdigt sammansvetsat stadteam. Vi vet vad vi ska gora.
Andra dagen sa lyckades jag forsova mig for nar jag skulle ga och lagga mig sa stog en halvtjock kille och pissade i hornet pa rummet. Vart ganska sa sne sa jag sprang efter hjalp! Nar vi kom tillbaka till rummet sa lag han och sov i min sang, nog for att jag inte bryr mig sa men jag hade tagit med mitt favorit lakan hemifran som den dar feta grisen ligger pa. Fick sova i ett annat rum da sen sa visste ingen var jag sov pa morgonen sa de var darfor det vart en pinsam arbetar dag. Andra dagen och forsover sig.
Vi har en kille fran bali som ar varan chef, valdigt slapp chef. Sa fort jag fragor om det ar nat jag ska gora sa sager han bara "let's have a break ".
Vi blir nog kvar har i Cairns ett tag till iallafall nu nar vi inte betalar nat for boendet bara for maten sa kan vi ju stanna. Men resten av varat stadarteam kommer aka vidare sa smaningom. Vi har som blivit en liten familj pa hostlet alla kanner verkligen alla i nulaget. I forrgar sa hade vi en kock som gjorde bbq at oss vid lagonen. Fruktansvart god mat tillagade han sen fick alla lagga en slant till kocken for maten!

Jag vet jag har varit dalig pa att uppdatera, vi jobbar ju som mest nu. Men jag ska forsoka att bli battre tankte jag!

KRAMAR FRAN ANDRA SIDAN JORDKLOTET!

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Åh jag vill också ut och resa!

Kolla gärna in min blogg där jag skriver om mitt eget klädmärke och skapande. Kram :)

issafashion.blogg.se

2010-03-17 @ 07:50:47
URL: http://issafashion.blogg.se/
Postat av: Mor

Hej. Va skoj att höra från dig.. Fy så störande med han som stal din säng. Du kan väl höra av dig nån kväll så kanske vi ska surra med varann. Saknar dig.

2010-03-17 @ 14:24:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0