Slaaaaaaap

Nu har vi blivit guldmedlemmar i peter pan sa dom ska hjalpa oss att soka jobb. Kanns lite omojligt just nu har. Gar helt seriost inte att vara ute i denna varme. Linn och jag har gomt oss pa rummet idag och halv sovit. Vi slaaaapade till goonen igar. Var planerat att vi skulle ga ut och kanna pa utelivet har i Cairns. Men ja, vi vart kvar pa hostelet men nagra ena som vi traffa dar. Sen vid 12 nar dom stangde var vi trott och la oss istallet.
Vi ska gora ett nytt forsok ikvall!

Hade inte sa mycket mer att uppdatera, vi ska ga och fixa en vaska at Linn nu iallafall sa hon inte behov tappa bort alla grejor. Ja, haret mitt blir da bara blondare och blondare. Vaxer som ogras gor de ocksa. Undra hur detta kommer sluta.


Trodde jag skulle angra mig for att jag akte till Australien, men jag kanner nu att det har ar det basta jag gjort i nulaget. Jag alskar det!

PUSSSSSSSSS

Kommentarer
Postat av: Anonym

hörru hur många stänkare haru tagit!

2010-03-03 @ 10:58:56
Postat av: Mor

Det är väl klart att du inte kommer att ångra din resa. Det enda man ångrar är väl det man inte gjort i livet. Sköt om dig.

2010-03-03 @ 21:59:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0