Sista kvallen

Sista kvallen blir de nog ikvall som hela stadarligan ar samlad. Sa vi ska fira med lite tarta och goon sen blir de ett hej da. Vi har fatt 3 stycken nya engelskman som ska borja stada. Fruktansvart storande killar! Nar vi gick ner till poolen skyndade dom sig nara oss och skulle skvittra lite vatten och fjanta sig. Sen nar vi skulle powernapa pa dagen kom dom in med en vinlada in pa varat rum och hogtalare till sin ipod. Vart ratt sa irriterad om jag sager sa!
Ja men vi ska val overleva anda, vi ska val ge dom en chans anda.

Nu ska vi bege oss mot hostlet igen for att ta en kort powernap, det regnar idag kanns som om cyklonen narmar sig men an sa lange ar vi levande!

Kvallen da vi var gron var jatte rolig for ovrigt! Roligt att sa manga hade maxat med gront och alla var taggad. Mer sana kvallar sager vi bara!
Saknar alla dar hemma :) far sa snalla sms men jag har inga pengar sa jag kan svara.

KRAMAR OTTILIA

Kommentarer
Postat av: Anonym

Som sagt ;) du får knyta fast dig i en lina i ett träd och hoppas på det bästa ;P att inte trädet går sönder ^^.



Saknar dig min bästa vän /LOve Bejni!

2010-03-19 @ 13:57:06
Postat av: Anna Lena Nilsson

Hej tjejer! Vad ni är duktiga och skit tuffa för att som jag förstår så är inte alla dagar för er värsta lyx semestern.Nu håller ni i er om det blir orkan så ni inte blåser bort. Kanske att dom där Engelska killarna kan hålla fast er om det börjar på att virvla runt knutarna :)

2010-03-19 @ 19:57:26
Postat av: Mor

Jag tror inte man kan lite på engelsmän, de pringer nog när stormen kommer. Jag minns en gång i Mesele när det kom en tyfon och jäklar vad löven yrde runt. Men det gick bra för jag höll i mig i torkvindan. Ottilia åkte iväg en bit och jag fick ta cykeln och hämta henne men hon var oskadd.

Nä håll i svenska pojkar i stället, Ottilia.. ;-)

2010-03-20 @ 02:51:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0