Lordag smaller det

Pa lordag natt lamnar vi Cairns for att fara ner mot Melbourne. Kanns toppen faktiskt! Vi har nu gratis boende fram till lordag. Sen aker vi buss under natten till Bundaberg. Hor och hapna vi aker tillbaka till elandet. Nej vi har fatt kontakt med 2 stycken vi larde kanna dar, Richard och Sam. Sa vi aker for att halsa pa dom! Blir mega roligt en till dag i Bundaberg sen lamnar vi stallet for alltid.
Idag lyser solen! Sa direkt efter arbetet vart de lagoonen for att forsoka fixa till brannan. Nu ar vi rod.
Har borjat ga att somnen nu igen tror jag, Linn sager att jag har pratat ocksa. Hatar nar jag sover oroligt kanns aldrig som att jag sover. Vet inte varfor jag gick upp men det gjorde jag iallafall mot toan. Da moter jag en av engelskmannen, jag blir do radd och skriker. Sen kom jag inte ens ihag varfor jag var uppe behovde ju inte ga pa toa. Pratade med killen idag, han kom inte ens ihag att han traffat mig. Dom var sa slita idag sa OJ.
Dom anordnade bbq i lordags for alla. Men dom diskade inte grejerna som dom anvant! Sa de var jag som fick gora de forstat! Jag ar ju dumsnall. Klarar bara inte av allt kaos.

Vi ska kopa ett greyhound busspass idag av receptionen. Vi fick ett extrapris 370 dollar. Tyskan som jobbar i receptionen sa att vi 2 var nog dom basta stadarna dom haft. Man har ju stadat lite i sina dagar alltid, men stolt vart man ju iallafall.

Vi ska dra oss ner mot lagoonen alldelens strax igen. Nu skickar jag varma halsningar till alla dar hemma.
KRAMAR

Kommentarer
Postat av: Mor

Lilla gumman, du behöver en stor varm famn att sova i.. Undrar var du hittar en?

2010-03-30 @ 22:27:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0