Jobbjobb

Ja fick ju kommentaren dar innan fran mamma min om vi fixat nat jobb an. Vi har inte fatt nat an, men imorgon ar de mandag och de kommer alla nya jobb in. Sa da far vi se. Jag tror ni dar hemma ska va glad att vi inte fatt jobb! Far vi de tror jag nog vi blir kvar lite val lange. Sitter just nu pa peter pan och dricker gratis kaffe. Inte sa gott som hemma men det duger iallafall.
Igar gjorde vi inte sa mycket, hangde med nagra svenskar som vi traffat och sen vart de en tidig kvall.
Klockan 9 var Linn pigg och jobbig sa da vart man illa tvungen att dra benen till lagonen. Borjar bli trott pa att jobba pa brannan, sa fort jag ar ute sa blir haret bara ljusare och ljusare. Det blir dessutom tunnare och tunnare med sa snart ar de inge har kvar pa skallen.
Men iallafall bara far att ni dar hemma inte ska tycka att vi ar blek sa ska vi tillbaka till lagonen senare. Ska forsoka ladda upp lite bilder harifran nan dag! Ar en san himla fin stad Cairns.

Kramar

Kommentarer
Postat av: Mor

Men du får väl använda din fina solhatt så att du skyddar håret;-) Gulligt.

2010-03-11 @ 01:25:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0