Cairns

Har haft en san fullspackad vecka nu! Har trotsat allt som jag varit radd for.
Forst skydivet som ar de basta jag gjort. Igar akte vi ut pa ocean freedom, en bat som vi skulle dyka pa. Jatte trevlig personal pa baten och valdigt godmat. Dog tog pa oss tuberna, och da vart man ganska nervos minsann.
Sen hoppade vi i vattnet, djup som snojven var de och fiskar overallt runt en. Fick en kille som instruktor, eb sab himla snall kille som jag som inte slappte taget om. Vi var nere pa 8 meters djup, det sprackte lite i orona. Men man tankte inte sa mycket pa det, det fanns sa mycket att sa dar under.
Vi sag fiskarna fran hitta nemo forstas, och vi fick se var Nemo bor. Efter dykningen snorklade vi i nagra timmar sa man var alldelens slut i kroppen efter dagen.

Saknade familjen jatte mycket igar! Det marks verkligen att man ar langt borta for har ar de sa kvavt sa de knappt gar att andas. Men nu ska vi bestamma vart vi ska harnast. Vi ska borja soka jobb men vi vet inte vilken stad. Har gar de ju inte att arbeta i denna varme det ar en sak som ar saker.

PUSS PA ER ALLA SAKNAR ER

Kommentarer
Postat av: Mor

Du har verkligen gjort det bra som har vågat göra så tuffa saker. Jag är impad och stolt över dig. Hoppas du hittar nåt bra jobb och sköt om dig. Kram.

2010-03-02 @ 08:54:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0