Fraser och sne

Kanner mig lite sne pa dom som tjatat pa mig att halla pa att uppdatera bloggen. Det har jag gjort mitt basta med men ingen kommenterar. Speciellt Mikaela som tjatat mest men inte fatt nan kommentar av henne fy skams pa dig.

Jaja nu har vi iallafall atervant fran fraser. Vi hade det verkligen hur bra som helst, det var otroligt vackert och skont. Har till och med gjort mig ett namn nu har i Australien. Mitt smeknamn var hajjagaren.
Sa ni dar hemma kan vara stolt jag var den anda som vagade mig ut och jaga haj. Eller den dummaste av dom alla som var ute och jagade haj.
Men det var otroligt mycket flugor dar, har blivit biten pa benen och handerna. Det var de negativa.
I borjan sa satt jag och planerade hur jag skulle kunna anmala den personen som korde bilen. Han korde nat sa hemskt fort jag var dö rädd. Ville inte do ute pa en sand o direkt. Jag var den enda mesen i bilen som satt dar bak hela tiden och bad dom sakta ner. Jag har nog varit med i for manga olyckor tror jag.

Imorgon beger vi oss vidare mot hervey bay. Jag ar taggad :D
Idag blir vi tyvärr tvungen att säga hej då till Elin och Sofia som vi umgåtts med nu under en vecka. Vilka pinglor dom är! Kan inte beskriva med ord vad bra jag tycker om dom. Men vi har lovat varandra att vi ska mötas upp igen. Nog för jag är från Norrland och umgås inte med stockholmare förutom Emma som är toppen. Men Elin var en förbannat rolig en stockholmare de måste jag säga. Önskar dom all lycka på deras resa.

Laddar in bilder sen fran fraser!

Kommentarer
Postat av: Helena

Öj , Sköt dig snyggt vill ej vara med om att nån kör ihjäl dig, så jävlar.../Bejjni

2010-01-30 @ 02:00:07
Postat av: mikaela

Hej jag har väl inte tjatat på dig! Å jag tycker de e oförskämt av dig att inte skriva åäö det finns faktiskt folk som inte kan läsa annars ;)

2010-01-30 @ 21:48:29
Postat av: Mor..

Ja jäklar om nån kör ihjäl dig då kommer jag och Helena och skallar dom.. Jag känner mig förövrigt mycket stolt som har en dotter som är hajjägare.. men.. Ta det lite lugnt.

2010-01-31 @ 17:20:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0