Bundaberg eller nåt

Nu befinner vi oss i Bundaberg. Det är här är tydligen det största stället om man vill plocka frukt. Tydligen så söker dom många tjejer så vi ska bara fixa nå fax nummer så skulle vi få jobb så de lät ju lovande.
Känner mig taggad för att få lite extra pengar annars kommer jag nog hem snart.

Var nästan tråkigt igår när vi sa hej då till våran grupp som var på fraser Island. Gruppen kallades the bastards. Jag var inte riktigt förtjust i namnet men. När man inte är så duktig på att prata engelska kan man inte säga emot.
Bara så att alla vet så fick Linn ett nytt smeknamn på ön och det var Donki alltså åsna! Kan inte kalla henne för Linn längre. Jag fick smeknamnet Frodo för att en kille inte kunde säga mitt namn. Så kan de gå.

Har pratat med både mormor och mamma i veckan! Saknar dig också mamma min tekompis!

Vi bor på ett ställe som är ett gammalt fängelse nu. Alla där inne är svenskar förutom en fransk tjej. Möter visst svenskar överallt. Det här tydligen en romstad. Så vi ska väl testa romen här nån dag också!
Det var allt jag hade att uppdatera i nuläget. Laddar upp lite bilder :)



Kommentarer
Postat av: J

Ni ser ut att må bra iaf. Kul det! :)

2010-01-31 @ 10:35:03
URL: http://garran.blogg.se/
Postat av: Ingela W

Hälsa Linn att jag och Henrik läst ditt inlägg så nu sitter vi och fnissar över ett visst smeknamn som med största sannorlikhet kommer att leva kvar även sedan ni kommit hem. Jag har spanat in ert hostel. Men det ser rätt långt ut till 1770. Kul namn på en plats! Ha det!

2010-01-31 @ 14:09:48
Postat av: Mor

Hej Frodo.. Lite färg har du ändå fått. Snygga bilder och ni verkar ha det underbart. Men går det bra att dricka öl i vattnet? Vill också säga att ta det lugnt med romen.

2010-01-31 @ 17:32:45
Postat av: Mor..

Det är sååå tråkigt att inte ha en tekompis så du fattar det inte.. Saknar dig..

2010-01-31 @ 17:34:14
Postat av: Helena

Dricka öl under vatten , det funkar väl inte??.

Annars så få du visa i älven i sommar hur det går till!

2010-02-01 @ 02:29:38
Postat av: Tesso

haha va fan! Ni kan inte ens vara utan öl i vattnet! :D

2010-02-02 @ 13:51:33
URL: http://tessso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0