Biggest loser in Brisbane

Hard helg, vi checkade in pa nya hostlet. Det basta hostlet enligt DubbeluppElin. Vi delar pa ett 8 rum. Med 4 tyskar och 4 svenskar ar vi. Dom ar nog ganska less pa oss just nu. Men dom har fel, vi har skott oss snyggt typ. Vi har kanske brett ut oss lite mycket. En av oss har visat lite val mycket for en stackars tysk. Men hon ar fortfarande vid liv sa vitt vi vet. Igar var vi pa the valley och dansade loss. Blev dova pa kuppen. Har nog aldrig varit pa ett sant stort dansgolv forrut. Fick lite dejavu fran norrlandsoperan grejen.
Vi var sa snygga igar, lange sen man kande sig sa fin.
Nu ar jag och Elin pa peter pan och laddar in bilder. Ska snart tillbaka till hostlet tror jag om chubbies har bredvid blir klar. Har frossat nu sa magen ar glad och da ar Ottilia glad. 

Fick ett konstigt meddelande fran Helena nu pa morgonen! Kanns bra att klubben dar hemma raknar med mig.



 



 








Det var nyheterna fran Brisbane! Nu vill jag ha nyheter hemifran tack


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0