3 Januari

Okej, Kan mina drömmar sluta handla om att jag är i Mesele eller i Hjuken hela tiden. Det är verkligen allt mina drömmar handlar om, eller om att jag är jagad av nån.
Så jag kan ju bara säga så att jag sover inte så bra här. I Mesele brukar jag inte heller sova så jätte bra har mycket mardrömmar och dom nätter då jag går i sömnen men här är de extremet!
Inatt kändes det som om jag hade spindlar fulla sängen.
Ps mamma inflammationen i fingret har kommit tillbaka som en överaskning :D

NU har dessutom jag och Linn fått ett rum som vi delar med en tysk som inte säger nånting överhuvudtaget men snarkar gör han iallafall. Älskar denna man!
Jaja nu har jag klagat litegranna ;P Men vi har haft det jätte bra här i Brisbane iallafall, har varit lugnt och skönt faktiskt. Det kan man behöva, men varje dag har inte varit lugn iallafall. Imorgon bär de av mot nåt ZOO jag har ingen aning om vilket men Emelie och Jonas har planerat.
På tisdag far vi till en kvinna som heter Josefine för att jobba på hennes gård.
Känns riktigt bra, vi får ju inte betalt men vi får husrum och mat.
Linn pratade med henne och Linn sa att hon lät strikt, så jag kommer förmodligen att gilla henne.

Så nu blir de jobb, men vi vet inte hur många veckor eller dagar men sen kommer vi tillbaka till Brisbane igen för att sedan åka upp mot guldkusten.

Nu blir de sängen! Ska gå och se om de är nån bra film på tv först, är vrålhungrig men man kan ju inte äta upp frukosten nu redan.

Ha de bra alla hemma!
OOO

Kommentarer
Postat av: Mor

Men lilla gumman drömmarna betyder att du passar inte in där. Du ska va i Mesele eller i värsta fall i Hjuken... Inte bra att fingret börjar jäklas igen.. Synd att ingen tog dig på allvar på vårdcentralen. Men du är ju tuff, det vet jag så det fixar sig nog.. I går var jag och Hilada till Umeå och hon köpte en ny jacka, 2 tröjor, en kofta, trosor, strumpor, hårband och en väska.. Oha sen tog pengarna slut.. Kram på dig.

2010-01-03 @ 20:51:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0