Valentines day

Ja igar var de alla hjartans dag som alla kanske vet. Eftersom att vi bada ar singlar jag och Linn sa var de kanske inte favorit dagen pa aret. Men vi stekte i solen lange, jatte fint stalle det hara. Ska ladda upp bilder men internet ar sa segt har. Efter poolen gjorde vi oss i ordning for att ga och fa gratis pizza men tyvarr sa var vi for sega dit sa vi vart utan. Vi fick istallet dela pa en subway macka.
Jag har blivit en riktig glassatare jag, 3 glassar at jag igar. Har bara hunnit med en idag men dagen ar lang.
Nu har vi bokat varan "sista" stora grej som vi maste ha gjort har i Austrlien. Det vart whitesundays alltsa vi ska ut och segla runt pa na oar i 3 dagar :D. Det var ett paket vi bokade, sa vi ska snorkla pa barrier revet och sist men absolut inte minst. Vi har bokat SKYDIVE. Vet faktiskt inte varfor vi gjorde det, jag var do radd nar vi satt pa planet pa vag hit. Nu ska vi bada hoppa ur ett plan.
Ja man kanske har tappat lite hjarnceller tror jag. Sa ja ni kan ju gissa att detta var den dyraste dagen nansin i Australien.
Vill ni skanka bidrag till mig sa jag kan stanna i Australien sa lange som jag vill sa ar de bara att fraga om mitt kontonummer sa loser vi det :D Alla bidrag ar av varde!
Ikvall ska vi ta mig och fan ta den gratis pizzan som vi missade igar.
Det var allt fran oss i Australien.

Ja de va de de. Vi har en kille pa varat rum som ar as skum. Han ser ut som en get for ovrigt!


OTTILIA

Kommentarer
Postat av: Morbror

Det där med att skänka ett bidrag tål att tänkas över,skulle vara skönt att slippa ha dig drällande i stugan hela semestern.

2010-02-15 @ 09:24:57
Postat av: Morbror

Det där med att skänka ett bidrag tål faktiskt att tänkas på,skulle vara skönt att slippa ha dig drällande nere vid stugan hela semestern.

2010-02-15 @ 09:29:15
Postat av: Helena

Jadu käre vän jag skickade faktiskt ett långt alla hjärtans dag sms , Senare gick jag in och läste att du har bytt nr , Nåväl..

Hoppas allt är bra .

2010-02-15 @ 12:58:22
Postat av: Annicka Hallilngfors

Hejsan Ottilia. Jag har lunch just nu , jobbar kväll, så jag passar på att läsa hur det går för dig under there. Det var ett tag sedan jag var in och kollade hur du hade det men jag skickade ingen hälsning. Då bodde ni hos ngn tant och rensade grönsaksland och åt grönsaker. Kanske det inte känns så roligt just för den stunden men det kommer att vaara ett roligt minne. Nu har jag bara läst att ni har bokat båtresan där. Jag undrar om ni har varit och sett det där röda berget som är heligt enligt gammal aborigintradition. jag kommer inte på namnet. I allafall - hoppas att du har ett riktigt äventyr.Ha det så bra och hälsa Linn!!

2010-02-15 @ 17:45:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0