Svensexa och gubbsjuka

Hamnade mitt i en svensexa igår kväll. Väldigt otippat, vi tänkte gå en sväng ner till central hotel på kvällen och ta de lugnt. Men sen kommer en man, eller man kan man inte kalla han in med rosa hår och en rosa morgonrock in på hostlet. Med sig har han en massa kompisar. Dom hade varit skit taskiga med han under hela dagen, dom hade slagit han nå hemskt på rumpan och gjort dumma grejer med han hela dagen. Hans kompisar bjöd oss på gratis dricka under kvällen, rom och cola var de vi fick. Oväntat när man är i romens stad ;P Han hade dessutom olika uppgifter han skulle utföra under kvällen, ett av dom var att få med sig en tjej att simma med honom i poolen annars skulle han måsta dricka en jug redbull vodka. Jag hade inte hjärta att säga nej till honom, så jag var den ända av oss 3 tjejer som gick i vattnet med kläderna på. Man är väl dum. Men han var väldigt tacksam iallafall.

Kvällen vart riktigt trevlig, var 3 styken karlar på över 50 år som var vänner till John som kom fram till mig på hotellet och sa att jag var det vackraste dom hade sett, jag tror att dom har gubbsjuka här. Visst är de roligt när dom säger så men dom är bara äckliga och kommer nära in på en. Nej det var väldigt mycket äldre gubbar ute där och raggade efter yngre tjejer, man blir bara sne. Vet dock inte om John drog hem nån under kvällen, men han var då som kungen där på hotellet om jag säger så sprang runt där och minglade.
Vi gick och la oss vid 5 tiden och jag vaknade klockan halv 9 av en stor smäll. Ja åskan! Hatar åska mest på denna jord och här har den visst en tendens att gå dubbelt så hårt som hemma så att huset skakar.
Så jag såg my name is earl och var rädd och kände mig ensam där på morgonen! Åskan går fortfarande men inte lika hårt iallafall. Nu lämnar vi detta ställe på tisdag, känns bra vi är taggad :) 
Det var allt jag hade att uppdatera, vet inte riktigt allt jag skrivit nu. Allt kanske inte är så sammanhängande men jaja! Jag ångrar att jag sa att åskan inte går hårt för nu börjar den smälla riktigt hårt igen.
 


Kommentarer
Postat av: Mor

Ja du Ottilia, du är då alltid så snäll, ställer upp och badar med kläderna på. Fast tur det så du inte badade naken. Trevligt att du får komplimanger:-)

2010-02-07 @ 07:36:20
Postat av: Anders

Grymt snällt att ställa upp på nåt sådant. Samtidigt känns det lite elakt av hans kompisar. Men det är väl så en svensexa ska vara i vissas ögon.

2010-02-07 @ 12:04:02
URL: http://www.eventguiden.se
Postat av: Anonym

Jo jag vet man måste ju bju till lite ibland ;P Men dom var nästan för taskiga. En kille fimpade honom på rumpan dessutom det var till överdrift tyck ja.

2010-02-07 @ 12:41:38
URL: http://ottiliadownunder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0