Så fel!

Så fel man hade om den där chefen. Tänkte igår att jag skulle ge det här ett försök även om alla snackar skit om honom och han beter sig som en skit. Igår var de fest på hostlet. John som han heter var på topp, dygn full var han och badade i poolen och hade kuddkrig med en ung kille. Ingen av dom andra på hostlet festade bara dom som jobbade där. Men igår kväll var han då glad iallafall.
Ja hur vet man då att John är vaken? Jo man ser hans små assistenter springa efter rom och cola. Så klockan 12 så sprang tjockisen och hämtade 2 rom och cola till chefen.
Jag gick sedan till hans kontor för att ge han ett försök och fråga om jobb IGEN. Ja han var bakis sa till mig att betala 350 kronor bara för att få va med på listan och sen MÅSTE jag jobba imorgon sa han. JÄVLA GRIS! Han var otrevlig och dumförklade mig det gör man fan inte. Han kunde ha frågat mig snällt om jag kunde jobba imorgon och be mig betala in depositen men han skulle som kräva ur mig pengar. Knappast säger jag bara, bakis var han och han luktade jävel.
Nej så knappast att jag ger han 350 kronor som han kan supa upp. Vi lämnar detta ställe på tisdag då får vi leta efter nåt annat jobb eller nåt. Stannar då inte här och jobbar för han de kan han ju drömma om.

///OOO

Ps så var kom just en fotograf och intervjuade oss inför en tidning. Så nu har vi pratat om hur "bra" hostlet vårat är. Mohahah! Nu du JOHN!

Kommentarer
Postat av: Mor

Ja va bra att ni berättade för tidningen om hur det är. Hoppas bara ni hinner därifrån innan det kommer i tidningen. Finns tidningen på internet så man kan läsa? Kämpa vidare och var rädd om dig. Kram, Mamma.

2010-02-05 @ 14:34:35
Postat av: Anonym

Bra kom ihåg ingen sätter på en Tegströmmare!

2010-02-06 @ 11:30:37
Postat av: Anonym

Ja jag håller med britt..



Saknar dig , kostar det för dig om vi ringer dig??

2010-02-06 @ 13:45:00
URL: http://Bejni
Postat av: Anonym

har uppdate min blogg nu O.

2010-02-06 @ 14:01:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0