Regniga bunda

Ja här lyser inte solen iallafall kan man ju säga. Har äll regnat här nu i 2 dagar. Vem sa att det aldrig regnar i Australien? Vi har då både sett hällregn stormar och blixtrar så man klarar sig i 5 år.
Vi har idag lämnat in vårat tax number till "bossen". Det är en lönnfet man som har rökt sig inne på sitt kontor och knappt hälsar på en. Känns skit kul att jobba för han! Men vi får då inge jobb imorgon iallafall vad vi vet. Det behövs tydligen inte nu i regnet. Vi får hoppas på onsdag istället.

Nu när de regnade idag och vi var deprimerande allt kändes bara skit verkligen. Gick vi ch tröstade på K MART! Värdaste stället. Vi köpte ungefär skulle säga 1 och en halv kilo godis och en chips påse. Så ja sen vart de patrik 1,5 och pippi på dom sju haven och helt plötsligt var man på mycket bättre humör.
Vi hänger på dagarna nu utanför postkontoret. Det är gratis internet här så de är bara att ta datorn med sig och sitta här tills batteriet tar slut. Så nu kan vi uppdatera många bilder på det vackra regnet vi just nu har.
Wihhu.
Om regnet fortsätter blir de mycket tröstätande och de är ju inte så bra!

Det var en kort update från oss down under. Grattis i förskott min älskade Mor :D
Kan tyvärr inte vara med dig på din 20 års dag men du var ju inte med på min heller! Är var de 50 år du fyllde?

Kommentarer
Postat av: Mor

Hej du. Jo det är ju 50 jag fyller så nu behöver du inte bry dig om det. Känns skönt att göra bort det så slipper jag gruva, du vet ju vad jag tycker om födelsedagar.. Tröstär godis du, det behöver du nog så att du inte blåser omkull vid minsta vindpust..

Va bra att du hittat gratis internet. Jag jobbar ju två nätter nu så vi kan ju höras..

2010-02-01 @ 15:34:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0