Grattis Mor

Grattis på dig mor.
Håller på att ladda upp ett klipp till dig på facebook. Kom ihåg att vi inte var fulla då eller nåt men vi var taggade som tusan :).  När vi vaknade var det inget regn alls så vi hoppade ur sängarna och åt frukost för att fara och kolla på en kamera åt Linn. Vi hittade några bra kameror men det är samma kamera som jag har köpt! Sen har vi inte gjort så mycket här, är faktiskt en lite tråkig stad. Det ända vi har planerat eller jag har planerat är att fara på Rom fabriken. Man måste ju se hur de tillverkas tänkte jag.

Mer hade jag inte att uppdatera för tillfället. Jag uppdaterar då jag vet om vi får nå jobb eller inte.

Grattis än en gång. Fick en massa bilder av Emma när jag for från Stockholm. Från 2006 och framåt tänkte ladda upp en bild.



Kramar Ottilia

Kommentarer
Postat av: Anna Lena Nilsson

Hej. Även om ni har regn där så är det lindrigt mot all snö och kyla som vi har fått under 2010. Försök att få jobb så att ni blir kvar länge i värmen. Måste bara berätta att gympan i Hällnäs har fått som en ny tändning sedan Markus och Lisa på macken började på att gympa med oss. nu är vi många gånger nellan 20 och 25 personer. Markus hittar på nya övningar som gör att träningen blir roligare och då kommer det ju mera folk .

Sköt om er

2010-02-02 @ 12:05:31
Postat av: Hilda

Snyggaste bilden hitills..

2010-02-02 @ 16:25:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0