Beaches och bugs

Vi ar fortfarande kvar i Airlie beach. Har fatt mig en massa nya vanner som kommit tillbaka. Ja bed bugs som dom nu kallas. Sma kryp som ar i sangen och overallt. Dom har bitit sonder mina fotter nu igen, haller pa att bli knapp tror jag. Det varker na fruktansvart i fotterna hela tiden. Troligen nat jag ar allergisk mot eller nat, har ingen aning om vad det ar. Jag ar sa radd att jag ska bli biten i ansiktet da blir jag da tokig om jag sa sag sa.

Nu ska jag inte klaga mer over dom. Gick upp tidigt idag for att fa gratis frukosten pa hostlet, dom vet nog inte vad dom har gett sig in pa nar dom ger gratis frukost. Frukosten ar de malet jag alskar mest pa morgonen. Dom har dessutom kaffe, aven om det inte smakar som hemma sa gar de a dricka iallafall. Efter frukosten for jag och sprang en svang till "kajen" dar alla batarna var. Vart sjukt imponerad for dom har alltsa en tankstation ute i vattnet dar alla batarna tankar. Har inte sett nat sant forrut. Valdigt haftigt!
 Sen var de sol och bada i poolen. Alskar poolen, den ligger just vid havet. Inga fiskar ar de i den heller.
Mina fotter och ben ska dessutom hallas kalla for da kliar det inte. Befinner mig inte pa ratt stalle for att halla dom kall iallafal! Imorgon kommer Emelie och Jonas :D
Har saknat dom, ska bli jatte kul och motas upp igen.
Fick mycket kommentarer pa forra inlagget, Vi har ju funderat pa att fara till alltsa outback till Ayers rock. Men det kommer troligen inte att bli av, det ar sa himla mycket vi vill gora. Vi har mott manga som har akt dit men dom har sagt att det inte var sa mycket mer an att se stenen. Efter Cairns aker vi ner till Melbourne for att besoka dom stora staderna.
Ja Morbror, jag ska skicka dig mitt kontonummer da lovar jag att du slipper se mig i stugan i sommar. Aven fast att jag vet att du gillar att jag ar hos er hela tiden :D
Dessutom maste jag passa pa att gratta min lillasyster Hilda som fyller 7 ar idag. Grattis pa dig :D

Nu ska vi ga och ata nan gott :D

KRAMAR OTTILIA


Kommentarer
Postat av: Mor

Hej på dig.. Hoppas fötterna blir bättre. Billy skulle nog sakna dig som tusan om du inte skulle komma hem till sommaren. Vem skulle han annars reta om du inte skulle komma hem? Ha det bra.

2010-02-16 @ 09:11:32
Postat av: Morbror

Det jag skulle sakna mest skulle väl vara att spöa dig i plump,så passa på och träna om du har chansen så kanske du klarar av att vinna någon gång.ps Birgitta med flera hälsar ds.

2010-02-16 @ 14:12:58
Postat av: mikaela

dom så kallade bed bigs e inget annat än löss otto :) e väldigt känt att det finns på hostels runt om i världen. varför testar ni inte couch surfing e ju gratis plus att man får se en massa. maria träffade ju en kille genom de oxå ;) kram på dig

2010-02-16 @ 20:58:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0