Smittfebran

Snoret rinner och talamodet ar pa noll ungefar. Lattretlig som snojven. Holl pa att bli utan boende igar, ar sa sjukt mycket folk har just nu under pasken. Men som tur var fick vi tag i ett hostel 1 km utanfor Airlie. Nar vi kom dit somnade vi bada tva som stockar och sov i 4 timmar innan vi for in till Airlie for Linn skulle till doktorn. Hon har fatt konstiga utslag pa benen och i ansiktet. Visade sig att hon har fatt nan hudbakteri sa hon maste kaka antibiotika. Var ju tankt att vi skulle aka forbi Bundaberg. Men doktorn gav Linn radet att bara aka direkt till Brisbane for att vila upp sig. Sa de ar de vi ska gora! Kanns ganska skont att aka direkt faktiskt. Men det blir 18 och 30 min pa buss. Mp3 kommer val do efter 10 timmar men jag hoppas inte. Vi har forberet med massa filtar for att vi inte ska bli kall. Jag mar just nu skit hostar och snorar hela tiden. Kanns som om jag ska hosta upp hela halsen ungefar. Sa de vart inge mycket somn pa hostlet som vanligt for min del. Vi lag bara och tyckte synd om varandra igar, ena med smittan och den andra utan rost och hostar hela tiden. Mysigt varre!
Idag blir de bara lugnt, vi maste kopa mat att ha pa bussen. Men man far bara ha mat som inte luktar sa jag vet inte vad vi ska kopa riktigt.
Vi hor av oss da vi landat i Brisbane vi kanske mar battre da forhoppningsvis :D
Det var den hemska uppdateringen fran oss... men viar fortfarande vid liv iallafall aven om det inte kanns sa.

KRAMAR OCH PUSSAR

Kommentarer
Postat av: Axel

Det var jag Axel mongot som skrev det.

2010-04-05 @ 13:31:47
Postat av: Mor

Axel och Alma håller på att gå varann på nerverna.. Ibland blir det riktigt komiskt.

2010-04-05 @ 23:05:46
Postat av: Mojsan

ÖJ hur gåre med resan hem då?? Bokat biljetter? Vi saknar er här hemma..

2010-04-06 @ 18:22:40
URL: http://hejdingamlerav.bogg.se
Postat av: Mor

Är det inte dags att uppdatera don blogg nu?? Vi är nyfikna vad som händer downunder..

2010-04-14 @ 16:52:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0