Last day...

Ja idag ar sista dagen har i Cairns for imorgon beger vi oss.
Dom sista dagarna har gatt riktigt fort, igar var de ladies night som vanligt. Man kan ju saga att det sparade ur totalt. En kvinna pa kanske 40 ar foljde med oss ut, eller kvinna fyllekarring. Dyngfull sprang hon efter oss. Sen dar inne gick hon upp och dansade pa scenen med en ung kille. Hon hoppade upp pa honom och dom ramlade ratt pa golvet. Det sprutade blod fran huvudet. Den var den forsta som hamna pa sjukhuset.
Vi dansade och hade jatte roligt under kvallen, engelskmannen var med ut pa kvallen ocksa. Dom gjorde faktiskt riktigt tapra forsok med oss men dom misslyckades sa hart.
Sen den andra ramlade genom nan glassruta om jag forstog det ratt sa de spruta blod sa han akte ocksa pa sjukhuset. Slutade inte sa jatte bra faktiskt. Vi var uppe till klockan 4 tror jag och vanta pa killen som var pa sjukan. Men allt hade da gatt bra.

Jag och Linn forsov oss imorse forstas, varan basta chef Fara kom in och vackte oss pa morgonen med en iskall pizza och frysna korvar. Fraga mig inte varfor han tar med sig kall mat at oss. Sa sista dagen ar nu gjord!!
Sa himla stolt over oss, vi har gjort det sjukt bra tycker jag. Har stadat har riktigt lange nu. Vi fick en sista bild med varan chef ocksa som vi kan uppladda senare nan gang.

Ikvall blir de lugnt skulle jag gissa! Sista natten med ganget blir de. Allting ar for ovrigt stangt har nu pa pasken.

Vill onska alla dar hemma en glad pask!
At mega mycket paskgodis, ps: Mamma skulle va jatte gulligt om du typ kopte en mega stor paskgodispase till mig och spara som jag kan ata nar jag kommer hem. Vill ha dom sma aggena och mycket choklad. Det skulle vara valdigt uppskattat. Nar jag sager stor pase menar jag STOR pase ocksa.
PUSSSS

Kommentarer
Postat av: Ingela

Glad Påsk på dig själv!

2010-04-02 @ 22:44:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0