Lamnat byron forgatt nu

Tillbaka i Sydney efter 5 manader exakt idag!
Helt otroligt vad tiden har gatt fort, skrammande. For 5 mander sen idag sa hade vi just klivit av planet och var grymt taggade pa livet men sjukt trotta. Nu ar de jag och Linn som ar kvar som ar sjukt taggade pa dom sista 17 dagarna vi har kvar har i Australien. Ja vi har bokat hemresa, den 6 maj aker vi hem. Vi landar i Umea den 8 maj.
Forhoppningsvis om alla planena gar som dom ska.
Vi hade en lang bussresa hit fran Byron till Sydney. Sista dagen i Byron gjorde vi absolut ingenting. Som tur var skulle Olle och Johansson stanna en natt till sa vi behovde inte lamna varat rum. Sa vi akte med bussen klockan 8 pa kvallen efter att vi sagt adjo till killarna. Vi har haft sjukt roligt med dom dagarna i Byron. 13 timmar satt vi sedan pa bussen. Jag fick 2 saten sag jag kunde ligga ner, maste faktiskt saga att jag sov riktigt bra pa bussen anda. Linn satt bredvid en tysk, horde dom prata valdigt mycket  iallafall.
Vi har checkat in pa ett hostel nu som heter Home. Verkar helt okej forutom att det hors vara bed bugs i sangarna. Men en natt ska vi val overleva. Nu ska vi bestamma nasta direktion. Vi vet inte riktigt om vi aker direkt till Canberra eller om vi ska stanna upp pa massa stallen innan.

Ja de var den uppdateringen ni fick nu dar hemma :)
PUSSAR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0