IKEA!

Ja fick ju en fin kommentar innan sa jag far val battra pa mig. Jag berattade ju i forr forra inlagget om att jag kommer hem den 8 maj. Fick sa manga roliga kommentarer och alla var sa glad sa de kanns kul att skriva :)
Iallafall sa ar vi nu i Melbourne efter att ha spenderat 2 dagar i huvudstaden Canberra. Det var 2 hetsiga dagar. Var sa mycket att gora dar som vi inte trodde. Alla sa att stallet sog, men dar kunde man besoka en massa museum och Capital hill. Vilket var helt otroligt maktigt.
Vi var aven en svang pa svenskmark, vi gick till svenska ambassaden men jag kande mig valdigt besviken. Inget var riktigt svenskt dar. Dom hade en mick dar i receptionen med en koala pa. Var i Sverige hittar du en Koala?
Sa jag gjorde de anda ratta! Jag stal koaladjuret. Sa gar de, vart mycket battre efter att jag gjort det iallafall.
Ja har i Melbourne delar vi rum med Fru knul. Ja det ar en dam som vi traffade pa Surf camp som kammade hem kocken. Ja och nu delar vi rum med henne och hennes pojkvan. Sa de kan nog bli lite livat i varat rum man vet aldrig. Sa vi hade lite bildvisning med henne igar kvall fran Surf campet.

Imorgon ska vi ata kottbullar ar planen och kaviar! For ja vi ska till IKEA! Linn har ju inte pratat om annat an lakrits sa hon ska fa ata de imorgon. Jag far val dricka kaffe ja, aven om jag vant mig vid kaffet har sa gar de ju inte att jamfora. Vore nastan trakigt att ata svensk mat nu nar vi bara har typ 2 veckor kvar.
En fraga till vara familjer, jag hoppas att iallafall min familj kan tanka sig att hamta mig pa flygplatsen. Vi kommer landa i Stockholm klockan 23.55. Vi vet inte om vi ska ta ett nattplan eller om vi ska ta ett tidigt morgonplan. Vad sager ni? Vad passar er bast. Pa onsdag aker vi till Sydney for att bo hos Brian och May sista veckan. Blir toppen de!
Ps: Vi har idag varit inne i Arenan dar dom firade OS ar 1956, de ni.

Kanns bra att man snart ar back in buisness, kan knappt barga mig for att fa kora bil. Eller se vad som ar kvar av bilstackarn min.

Halsningar fran Melbourne.



Kommentarer
Postat av: Mor

Hej.. Du kan komma när du vill, jag är ledig hela helgen och kan hämta dig på natten om du vill. det är nästan bättre på natten än på morgonen. När får jag matönskelistan?

2010-04-24 @ 13:58:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0