Dromde om en katt

Inatt dromde jag om en sot liten katt. Svart och vit var katten och gosig  som snojven. Vet ni det var min katt! Iris gumman saknar jag som snojven. Nu har vi bara 9 dagar kvar har, jobbigt nar man vet att man snart ska aka hem och dagarna bara springer forbi. Men samtidigt ska de bli sa himla roligt att komma hem sa de finns inte ord.
En sak kan jag da saga! Melbourne ar ett kall hal.
Maste ha leggins eller jeans pa och en tjock troja. Det uppskattas inte. Imorgon far vi lamna for att aka till Sydney.
Ikvall ska vi traffa en van Klara som vi motte i Bundaberg ska bli roligt. Ollie en kille som vi motte pa varat surf camp ska vi mota imorgon. Skumt allt kanns nu dom sista dagarna.
Man kommer val vakna upp sen hemma i Mesele och tror att allt var en drom.
Men nu ska vi inte tanka pa hemgang, vi har ju 9 dagar kvar som vi ska utnyttja.
Igar var vi pa Great Ocean road. Var mycket bussakande, men vilka vidder man fick se. Gar inte beskriva med ord. Vi var och sag pa dom 12 apostlarna, var riktigt haftigt. Trodde det inte skulle va sa mycket att se bara na stenar ute i vattnet. Men det visade sig att dom dar stenarna var fossiler da var de genast lite mera intressant.
Vi har inte tankt ladda upp mer bilder forran vi kommer hem, vi tankte ta alla bilder och filmer da istallet :)

KRAMAR


Kommentarer
Postat av: Iris.

Jag längtar efter dig också. Du ska veta så hemskt jag har haft det. Britt har knappt gett mig nån mat, inte tagit hand om mig, hon har borstat min päls och det var inte skönt och i morse när hon kom hem från jobbet muttrade hon bara nåt om att jag var för smutsig för att gå in och lägga mig i soffan. Hon har även pratat om att raka bort allt mitt vackra hår!!! Snälla Ottilia kom hem nu. Jag längtar efter dig. Måste sluta skriva nu för jag tror att hon kommer.. Mjua

2010-04-27 @ 08:48:18
Postat av: Alma

Du ska veta att Iris faktist inte är så mysig, hon har kattloppor och lossar hår i hela soffan. Men söt är hon ju iaf :)

2010-04-27 @ 16:55:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0