Byron bay baby

Forlat for en dalig uppdatering nu pa ett tag. Vi var i Brisbane i 6 dagar dar vi bara tog det lugnt och sag till att vi bada blev frisk. I Brisbane vart de solning och sa var vi ute pa en battur. Dagarna sprang bara forbi i Brisbane och nu helt plotsligt ar vi Byron igen. Allt ar sig likt har, stralande sol. Linn och jag har lyckats ragga med oss 2 karlar som foljer med oss. Det ar en Olle och hans kompis Johansson. Igar hyrde vi cyklar pa hostlet som man fick lana gratis, sen cyklade vi upp till fyren. Tittade pa utsikten sen gick vi ner till havet och tog ett dopp. En helt underbar dag var det, soligt och varmt. Valdigt jobbigt var de att cykla bara uppfor men vi kan ju behova lite traning.
Vi har inte varit sa social med folket har pa hostlet men ikvall ska vi forsoka. Borjar lite less pa att lara kanna nya manniskor hela tiden. Man fragar alltid samma fragor om och om igen. Men ikvall ska vi va trevliga var de tankt. Pa lordag beger vi oss vidare mot Newcastle for att sakta men sakert ta oss till Melbourne. Vi kan inte saga nat datum an nar vi kommer hem men snart kommer ni fa veta.
Idag var de tankt att bli brun men det ar sa trakigt att bara ligga och stekta. Farligt ar de ocksa! Sa om vi ar vita nar vi kommer hem beror det pa att vi ar radda for solen ;P

Pussarochkramar till alla dar hemma!

Kommentarer
Postat av: Mor.

Kul att ni har det bra och blivit friska. Du behöver nog inte vara orolig att du ska vara blek när du kommer hem för vi är nog betydligt blekare än du.

Va skönt för din morbror att du kommer hem snart. Jag har hört rykten att han inte har tänkt komma upp om du inte kommer hem. Han har varit sååå ledsen.

Bra att du tränar för 20 maj så springer vi blodomloppet och vårruset 26 maj.

Kram på dig..

2010-04-15 @ 09:28:29
Postat av: Mor.

Kul att ni har det bra och blivit friska. Du behöver nog inte vara orolig att du ska vara blek när du kommer hem för vi är nog betydligt blekare än du.

Va skönt för din morbror att du kommer hem snart. Jag har hört rykten att han inte har tänkt komma upp om du inte kommer hem. Han har varit sååå ledsen.

Bra att du tränar för 20 maj så springer vi blodomloppet och vårruset 26 maj.

Kram på dig..

2010-04-15 @ 09:29:29
Postat av: Wolfgirl ;) (Den bju jag på)

Jag kommer nog vara den enda som kommer säga det och de flesta kommer ogilla min kommentar, men ha inte så bråttom hem om du trivs så bra.



Sen vill jag snart se dig. Kanske en bild eller nått måste nog upp för att det enda jag kan tänka på just nu var när vi hoppade på tåget till Stockholm och sket i all press i Umeå. Saknar dig!

2010-04-16 @ 02:34:18
Postat av: Mor

Svar till Wolfgirl..

Det är klart att hon ska stanna så länge hon vill och kan men vi här hemma månar ju om våra börsar om du förstår hur jag menar.. Hon måste ju hem innan vi också blir ruinerade ;-)

2010-04-16 @ 09:19:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0