Vinnarkakan

GIck upp klockan halv 10 och bakade vinnarkakan och nougatrutor. Mums säger jag bara. Förstår inte hur chokladkakan kan bli så himla god men de vart den iallafall.
Jag har frosat väldigt mycket dom senaste dagarna känner jag ;P Men det är ju för att jag inte kommer hinna frosa med familjen i jul.
Hoppas Axel kommer bli nöjd nu när jag har bakat hans favoritkaka :)

 

Okej kakan såg kanske inte så god ut på bilden men den var jätte god i verkligheten :D
Ikväll ska allt packas klart, känns som om jag har någorlunda koll iallafall!
Kommer väl helst glömma nåt viktigt passet eller biljetten skulle inte förvåna mig iallafall.

 

///OOOO


Kommentarer
Postat av: josse

Ottilia, eftersom jag inte hinner träffa dig innan du åker så får jag väl ta det här istället :p hoppas du kommer få det SKIT kul där nere! :D

2009-11-25 @ 21:50:04
URL: http://josefinasandstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0