Torsdaggg

Ja en vecka kvar nu! tiden går visst väldigt fort nu den senaste tiden har jag märkt. Underligt! Imorgon ska mormora till Lucky Lycksele och lämna bilen så jag ska köra dit henne med den. Ska väl se vad dollar store har att bjuda på minsann ;)
Har inte gjort mycket vettigt dom senaste dagarna faktiskt vilket har varit riktigt skönt. Tagga Australien, har 2 arbetsintyg kvar som jag ska ha och en försäkring kvar att fixa. Sen är de mesta klart bara packning då som ska fixas!
Snart åker vi down under! Wihhuuu, det bästa nästan med resan är ju att man dessutom kommer att bli brun!

Jag skänker denna låt till er som är kvar i Norrland och Sverige En underbart vacker låt


///OOOOO

Kommentarer
Postat av: Jim

Fin lat! Ha det bra i Australien!

2009-11-22 @ 15:40:42
URL: http://garran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0