Muffinsfabriken och mongo

Har haft en jätte rolig dag med min chubi Emma idag.
Vi vaknade sent klockan 12 brukar faktiskt inte sova så länge men skön soffa har hon iallafall.
Vi rusade upp och gjorde oss reda för att fara på muffinsfabriken. Godaste muffinsarna någonsin! Det var som att vara i paradiset. Tyckte att jag fick en skymt av Tesso i nåt hörn men det var icke hon, men tydligen brukade hon vara stammis där ;P

Sedan gick vi vidare på stan. Har kommit på vad skillnaden mellan Stockholm och Vindeln är och Umeå.
I Vindeln när vi dricker kaffe så gör vi det för att sitta ner och prata med varandra och bara ta en paus i livet ett tag, men i Stockholm springer dom runt med sina take away kaffe. Det förstår jag mig inte riktigt på.

Fick inte se en enda kändis heller vilken miss alltså. Vi gick på duvan om det nu hette så och tog en Norrlands Guld gjorde jag för bara 30 kronor hör och häpna medans Emma drack fin drickat en Bacardii. Inte okej alltså.

Sen vart de en mega god middag på Mongoliat som Billy rekommenderade.
Kvällen avslutades med att se New moon, filmen var skit bra. Förstår inte dom som klagat på den. Tycker nästan att den var bättre än ettan.

Så var de med de imorgon bär de av.
Godnatt


Hittade masken som Helena skulle ha haft på Halloween


med det säger vi Godnatt

///OOOO

Kommentarer
Postat av: Mor

Men hallå det där är väl ingen mask, det är ju Helena..

2009-11-28 @ 22:57:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0