Halvvägs?

Halvägs yiihu eller inte ;P Har iallafall tagit mig till stockholm just nu.
Flygresan hit gick riktigt bra, stod i kön på flygplasten i Umeå och bakom mig stod självaste Sverker Olofsson.
Han försökte först tränga sig före mig i kön sen knuffade han till mig och bad inte ens om ursäkt. Sen visade det sig att jag stod i fel kö så jag sa "Oj verkar som jag hamnat i fel kö" han tittade bara på mig och sa "ja". Så stjärt är han ;P

Emma mötte upp mig på bromma som tur var annars hade jag aldrig hittat hem till henne den saken är säker.
Vi lagade en god pytt i panna tillsammans sen vart de generation fett för hela slanten :D
Emma såg sin dreamboy på tv! Mickey en riktig goding.

Imorgon blir de å göra stockholm osäker. Skriver mer imorgon om vad vi ska göra.
Men äta på en riktigt fin resturang är de då tänkt iallafall och se New moon. Emma ska även visa mig nåt ställe där man kan äta riktigt stora muffinsar.

Om du läser detta Helena, du får jätte gärna ta hand om min bloggdesign och göra den fin :)
Då är du jätte söt min älskling!



///OOOOOOOOOO

Kommentarer
Postat av: Bejni

Smörare :P

2009-11-27 @ 16:00:35
Postat av: Mor

Jag bara undrar när ska du nämna din mor i bloggen då??

2009-11-27 @ 21:16:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0