Fasten seat belts

Sitter nu på flygplatsen i Hong kong. Har aldrig i hela mitt liv sett en så stor flygplats. Här är de väldigt lätt att tappa bort sig iallafall.

Ska väl kanske berätta hur allt har gått, vi åkte ju från Stockholm klockan 15.05 till London. Resan dit gick bra var ingen turbulens eller nåt sånt. Väl där var det en lång väntan tror vi satt där i 4 timmar innan vi fick åka iväg mot Hong kong. Planet som vi åkte till Hong kong var fruktansvärt stor de också, var ett sånt plan som man bara sett på film. Själva starten var inte mysig iallafall, knep hårt om Linns hand. Först när vi kom till London hade ingen av oss platser bredvid varandra så de var tänkt att vi skulle sitta väldigt långt ifrån varandra men som tur var fick vi byta så att iallafall jag och Linn fick sitta med varandra. God mat var de på planet och lyxigt som snöjven, alla hade varsin liten tvskärm, och där fanns allt man behövde ha. Det fanns tetris som man kunde spela och sudoku. Fanns även massvis med nya filmer så de var bara att välja och vraka.
Jag och Linn hade så fullt med maskinen att vi inte sov nånting på hela resan. Vi drack några vinglas och lite rom. Sedan klockan 5 eller om klockan var 4 bad vi lite vodka och juice. Vi hade ju fri dricka och snacks så dom sprang och passade upp oss.

Nu gruvar jag bara inför sista resan som blir Sydnet, på nio timmar. Det ska väl gå bra de också, förutom att nu åker vi bara över havet så det lär ju vara mer turbulens men jag hoppas att vi ska klara oss.

Hör av mig igen då jag får kontakt med internet ;P Det kryllar förövrigt av kineser här som springer runt.

Lägger upp en bild :)


Kommentarer
Postat av: Hilda

Shit vilket stort plan det verkar vara. Större än Kretaplanet...

2009-11-29 @ 12:58:46
Postat av: Ida

Åh ni kommer säkert få det hur underbart som helst! ;)

kram

2009-11-29 @ 15:58:17
URL: http://adara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0