Aussie!

Ja nu har jag startat upp en blogg igen, ska försöka vara bättre på att skriva i den hära.
Nu är de 8 dagar kvar tills jag reser till Stockholm. Åker den 26 November ner till Emma och hälsar på 2 dagar sen den 28 november bär de av till Australien.
Börjar bli nervös som f*n. Finns så mycket som man ska tänka på känns som om jag har hur mycket som helst kvar att göra. Har börjat gå igenom garderoben för att se vad jag behöver och inte men de går icket bra inte.
Tänkte inte ta med mycket kläder alls vill inte packa väskan för mycket.
Vi har bokat resa hem den 2 juli 2010 men vi ser ju om vi vill va där ett tag till eller om vi vill hem tidigare.
Såg igår på nyheterna om vatten bristen i Australien så ja de kan ju bli en kort vistelse om man inte vatten får.
Men vin fanns det tydligen riktigt mycket av och det är ju postivit i sig ;P Slipper man ju törsta helt ihjäl ;P





Är ju inte med Alma jag ska resa men de är dom bilderna jag har på datorn just nu!

Är taggad på sommar och sol iallfall here we come :D

Måste kanske säga att det är Linn, Emelie och Jonas som jag reser med!

///OOOOOO

Kommentarer
Postat av: simon

jo men gu va ja kom å sakna däj ottilia

2009-11-19 @ 12:45:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0