Äntligen framme

Helt otroligt att vi är framme! Vi kom fram klockan 10 Australiensk tid, så vi har hunnit vara här ett tag nu. Sista flyget mellan Hong kong och Sydnet gick också relativt bra, var så fruktansvärt trött på resan somnade nån timme sen var jag vaken. Måste ända säga det dom som klagar på flygmat, vi har fått skit bra på alla resorna! Inget att klaga på.

Det känns verkligen inte som om vi är på andra sidan jorden, känns som om jag kan åka hem när jag vill. Vädret här väl lite sol var de då vi kom och blåst. Ska bli bättre väder på torsdag säger dom, men det är ju inte dåligt väder nu.
Nej nu ska jag gå på rummet och försöka sova till 7 för då får vi frukost. Sen ska vi ut på äventyr här runt i Sydnet och se om vi kan hitta nåt. Fruktansvärt stor stad detta!
Nu ska jag nämna mamma i ett inlägg som hon ville!
Hoppas ni har det riktigt bra hemma och tar väl hand om Iris.
Förstår att mamma har det tråkigt nu på morgorna när jag är borta men vi ses då sommaren kommer till Sverige.


OOOO

Kommentarer
Postat av: Josefine

Tjena bruden!

ser att du kommit till rätta och att du överlevde flygresan, skönt :)

Fan, det kommer bli tomt på festerna framöver utan dig! men jag får överleva fram till sommaren.

Sköt om er! kram

2009-11-30 @ 22:57:56
Postat av: Mamma

Tusen tack för det.. Anna-Lena skulle kanske skaffa facebook för att kunna få kontakt med dig. Bara så du vet att du måste svara jag på hennes vänförfrågan;-)

2009-11-30 @ 23:03:20
Postat av: Mamma igen

Jag menade att du skulle svara JA, inte jag..

2009-12-01 @ 06:52:07
Postat av: Karin N Sandqvist

Hej! Här kommer adresser på två svenskar i Australien. De är kusiner till min ex make Erik. Deras pappa var född och uppvuxen i Vindeln (Rosinedal)



Per-Anders Sandgren, präst Svenska kyrkan i Melbourne. Hans fru Kristina, diakonissa på samma ställe. 0661/398275580

Håkan Sandgren, 119 Benova Road, Suth Porta, QLD.4215 Australien. 0661/55281443

Håkan jobbar som lärare, tror jag.

Både Håkan och Per-Anders är mkt öppna och spontana och skulle gilla ett besök från Vindeln.

Hoppas ni får ett härligt äventyr.



Hälsningar

från ett

vintervitt

Vindeln.



2009-12-01 @ 14:36:00
URL: http://ottiliadownunder.blogg.se/
Postat av: Karin N Sandqvist

Hej! Här kommer adresser till två svenskar i Australien. De är kusiner till min ex man Erik. Deras pappa växte upp i Vindeln, Rosinedal.



Per-Anders Sandgren, präst Svenska kyrkan i Melbourne och hans fru Kristina, diakonissa på samma ställe. 0661/398275580

Håkan Sandgren, 119 Benova Road, Suth Porta, QLD 4215 Australien, 0661/55281443.

Håkan jobbar som lärare, tror jag.

Både Håkan och Per-Anders är mkt öppna, pratglada och spontana och skulle gilla ett besök från Vindeln.



Ha det gott.

Hälsningar från ett vintervitt Vindeln

Karin

2009-12-01 @ 14:45:53
URL: http://ottiliadownunder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0