6 dagar kvar

Idag for vi en sväng till lycksele och lämnade Mormors bil till bildemoleringen där.
Det var en tung dag att lämna bort lilla blå. Men mormor ska ju ta över min bil nu en stund när jag åker!
Så nu är de bara för hon att varva på( eller inte).

Väntar på Axel nu för han ska och träna och jag ska gå broarna runt tänkte jag. Sen ikväll blir de Idol och chips och god mat mums!
Sista helgen i Mesele är de ju nu sen nästa helg blir två dagar med Emma, hoppas hon vill se på bio tänkte jag! Jag vill iallafall se New moon om hon inte har hunnit se den än.

Så blir denna helg, kommer väl bara att springa förbi som alla andra dagar gör.

///OOOOO




Hittade litegamla bilder på datorn! Alltid lika roligt att titta igenom dom :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jaså din fuling har du börjat blogga igen utan att säga nåt va, haha va en riktig oväntad fågel som viskade i mitt öra! kul iallafall tycker jag! gillar att vi tänkte samma med bloggnamnet ;)

2009-11-20 @ 21:31:09
URL: http://linndownunder.blogg.se/
Postat av: Mor

Jag tycker mig se lite likhet mellan dig, Ottilia och snögubben.

2009-11-21 @ 15:23:25
Postat av: Tesso

haha hittade din blogg tillslut! Stygg bild med livrædd Hilda!

2009-11-28 @ 21:41:54
URL: http://tessso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0