X3M

Ja nu har vi sett litegranna av Brisbanes uteliv ändå. Kvällen innan när vi skulle gå ut struntade vi i det och for och såg en film hos en vän istället. Men igår for jag och Linn och hälsade på Sofa och Elin. Dom är också från Sverige och super trevliga!
Dom bjöd oss på deras hostel, så där var vi ett tag under kvällen och spelade spel och dylikt. Happy hour!
Det var en ny bartender som jobbade, Modell var han het. Så därför var vi tvungen att springa i baren hela tiden. På slutet frågade han mig var jag skulle fira nyår! Vi vet som inte var vi ska fira nyår så jag hade inget bra svar.

Senare gick vi ut på en liten musikclub. Där var de trevligt men vi for lika fort som vi kom. Då hittade vi uber! precis som X3M. Var jätte många äckliga killar där. Uschusch säger jag bara. Sen skulle vi ju hitta hem, det gick bra för jag var kartläsaren! Tur att jag har sånt bra lokalsinne.

Ja sen sluta kvällen säger vi!
Nu blir de å duscha och tagga upp för kvällen. Ge mig energi.
Hoppas ni har de bra i vinterkalla Sverige!
Jag ger all lycka till Robertslägenhet, hoppas att lägenheten överlever nyår. Hoppas att lägenheten står kvar tills nästa år då kommer jag ju :D

Här kommer bilder på mitt hår, hur de vart när jag platta till de :)




Kommentarer
Postat av: Mor

Du ser fin ut i håret. Jag tror nog att Roberts lägenhet klara sig nu när du inte är där... Det blir nog värre nästa år;-)

2009-12-31 @ 14:06:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0