Snart bär de av du

Imorgon bär de av! Klockan 6 ska vi stå utanför kontoret på Oz experince.
Det har hänt mycket på sistonde nu. Jag har fyllt år och vi har varit på Surfcamp.
Det var jätte roligt, men sjukt jobbigt, det var ungefär som militära.
Upp tidigt om morgorna, och äta riktiga måltider.
Det var ett nyttigt levande kan man säga.
I torsdags fyllde jag ju år och det firade vi på Scubar!

Vart firade av sjukt mycket folk, alla bjöd på drinkar och var så snälla. Man borde fylla år fler gånger om året egentligen men inte bli äldre. :) Det känns riktigt skönt att lämna Sydney nu faktiskt om jag ska vara ärlig.'
Vi har inget att förlora men allt att vinna!

Ikväll var jag nere vid Darling harbour så fruktansvärt vackert det är där på kvällarna. Upplyst överallt, skulle kunnat stanna där.
Jag vill också säga lycka till till Robert som tydligen är på väg till Afrika :)



OOOOOOO

Kommentarer
Postat av: Mor

Jaha vem står du med på bilden??

2009-12-13 @ 20:16:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0