Shopping!

Trodde att Brisbane var ett omöjligt fall. Men icket, vi hittade queens street. Där fanns det sjukt mycket snygga kläder till rätt priser. Alma hade älskat att shoppa där vet jag ;)

Vi gav oss in i röran av alla kläder. Jag fan en klänning för under 40 kronor, Linn fann en lite dyrare men sommarigare klänning.
Måste bara lägga upp bilden på en underbart vacker klänning jag hittade som kostade under 140 kronor! Men tyvärr var den för stor för mig. Men den var så vacker, tänkte att Alma skulle få lite inspiration nu när hon syr kläder åt mig.



Men igår insåg vi ett sett som var billigare än själv shoppingen.
Jag och Linn bestämde oss för att utforska hostlet litegranna, vi åkte emellan alla 5 våningar.
Till våran stora förvåning och glädje hittade vi en stor återvinningshylla där folk lämnar saker som dom inte vill ha
och andra vill ha. Vi ville ha! så vi tog.





Här är dagens plagg vi inköpte idag!
Vi betalade till och med för kläderna. Ojojoj




Så se vi ut ikväll! Kom ihåg att vi är utan smink
Nu ska vi slap the goon! (nej det ska vi inte)

//OOO


Kommentarer
Postat av: Anonym

tattare ;)

2009-12-28 @ 12:23:06
Postat av: Alma

nu vart jag på shoppinghumör :)

2009-12-28 @ 12:46:02
Postat av: Ingela W

Så smart med lämna-kläder-till-andra skåpet! Ni har hittat fina saker må jag säga!

2009-12-28 @ 16:51:20
Postat av: Mor

Du ser i alla fall glad ut på bilderna. Var du full eller lycklig över kläderna?

2009-12-28 @ 22:51:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0