Scubar

Vi har varit har i 5 dagar och vi har redan hunnit gora oss ett namn. Det ar ju positivt!
Det tar san tid att ladda upp bilder det ar darfor jag inte har lagt upp nagra.
Idag har vi stekande sol som vi hade igar, har inte brant mig nanting faktiskt!
Igar var vi och gick en lang promenad efter darling harbour. Jonas och LInn var uppe i Sydney tower, jag var inte sa pass sjalvmordsbenagen for att fara upp dit sa jag holl mig pa fast mark.
Sen satt vi pa kvallen pa taket pa hostlet och solade och larde en engelskman om hagamannen.

Senare vart de scubar dar vi fick kla ut oss med sopposar, ja vi var ju inte sa vacker men ni far se bilder sen da jag har tid att ladda upp! Nu ska vi pa mote och fa free beer! Usch tycker inte om ol sa det blir ingenting for mig iallafall.

Uppdaterar mer imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0