Schyyst!

Nu var de morgon i Sydney! Igår han vi ut på alla turist ställena. Vi var och såg operahuset, trodde faktiskt inte att det var så stort som det ändå var. Var inte så mycket solen igår ändå så vi smorde inte in oss nånting, men Linn vart lite röd ändå så de bådar inte gott detta. Vi var även ute på Harbour Bridge. Jag tror att vi gick över en mil alltså. Det känns i benen idag dom värker som snöjven.
Sedan efter vi hade varit ute på alla turist stället, lägger upp bilder sen på det tänkte jag så gick vi tillbaka till hostlet.
Våran maträtt har blivit nudlar :D med wokgrönsaker riktigt smaskigt ändå.
På kvällen besökte vi Scubar. Där träffade vi 2 lirare, en från Polen och den andra bodde i Australien men han hade varit i Sverige.
Saknade min Helena igår kväll :) du är i mina tankar ska du veta!
Han kunde ett svenskt ord och det var schyyst och skål.

Vart ganska sent igår men vi var ändå uppe klockan 7.
Har just ätit frukost, dom har itne så goda frukostar här, bröd med typ sylt och flingor och mjölk. Men det duger ju man är ju inte så bortskämd ändå.

Nu blir de möte med work and travel!
BYEBYE

OOOO


Kommentarer
Postat av: Bejni

Tänker på dig med.

2009-12-01 @ 23:55:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0