God jul!

Ja då var de jul igen.
Men det är inte som julen 1973 i svartlien inte. Stekande sol minsann, och röd en näsa har man.
Har haft strålande sol idag, har varit en helt underbar dag.
Jag som aldrig brukar vara sjuk eller nåt har nu dragit på mig en massa skit. Har fått svullna halsmandlar så jag får ta spray inflammationsdämpande eller nåt sånt. Har fått en massa konstiga bett på kroppen. Ja men lever gör jag ändå :)

På lördag lämnar vi Byron bay vilket känns jätte skönt just nu, vi har varit här för länge. Finns mycket underliga ena på vårat hostel.
Iallafall god jul :D saknar alla där hemma idag faktiskt! Första dagen jag har riktig hemlängtan till köttbulla rödbetssalladen.



///OOO

Ps vill speciellt önska mormor god jul! Har inte pratat med henne på jätte länge drömde däremot om henne inatt :)

Kommentarer
Postat av: morbror.

God jul och gott nytt år.ps tomten finns inte på riktigt ds

2009-12-24 @ 10:51:36
Postat av: Sara

Gillar verkligen era renhorn ;) ha en trevlig jul!

2009-12-24 @ 13:42:10
URL: http://aboredgirl.blogg.se/
Postat av: Mor

Vår tomte var sjuk i år så han hade skickat tomtemor.. Men hon var snäll och gav oss många klappar. Kram på dig Ottilia.. Mormor hälsar..

2009-12-25 @ 17:21:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0