Coles

Dag 2 i Brisbane, och knäna värker. Men går på bena gör jag. Halsen mår mycket bättre idag iallafall så de var ju positivt :) Vi vaknade sent vi behövde en sovmorgon även om jag var den som vaknade först.

Vi gick igenom Brisbane idag, men knäna gjorde lite väl ont så jag och Linn vände om.
Gick mot coles för att storhandla. Vi handlade så att vi klarar oss några dagar skönt!
Så imorgon blir de grötkokning minsann.

Annars har de faktiskt inte hänt så mycket här. Vi har internet nu på rummet nu iallafall så de är ju bra.
Angående kommentaren innan från min mor, jag tror att jag har blivit stor nu du har ju faktiskt släppt iväg mig till andra sidan jorden. Konstigt nog! ;) Å karlarna här mamma, jadu jag vet inte vad jag ska säga om dom. Dom fall då som pladask för en här. Karlarna i sverige har ju inte riktigt fallit för mig tror de beror på att jag pratar för mycket i Sverige. Men här kan jag ju bara lyssna eftersom att jag inte kan prata engelskan!



Men nu ska jag säg hej då! Pratar med Helena nu på msn :) Saknar att höra hennes röst minsann!


Kommentarer
Postat av: Alma

smart raggnings sätt verkar ju funka bra iaf ;P

2009-12-27 @ 12:24:25
Postat av: Mor.

Ja det är klart att det funkar att vara tyst, småle, se gullig ut och hålla med om allt tokigt och likt.. Men hur känns det att inte kunna dra dina ROLIGA skämt?? Du måste känna dig amputerad..

2009-12-27 @ 23:02:10
Postat av: Ingela W

Har du ont i halsen? Jag har just lärt mig att man ska tugga på syltad ingefära. Det är starkt fast riktigt gott! Prova får du se!

2009-12-28 @ 10:10:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0