Bye bye Byron Bay

Ja nu har vi lämnat Byron bay! Vilket känns riktigt jobbigt. Vi befinner oss i Brisbane nu. En väldigt stor stad inte alls som byron var. En del dagar var lite jobbig i Byron men allt löste sig bra tillslut.
Vi sitter inne på rummet just nu och frågar oss vad man kan göra i denna stad, man känner sig som en liten myra i en stor höstack. Ska tydligen vara utomhus bio ikväll, dom ska visa NEW MOON :D  Det var de positiva med Brisbane.


Hade då verkligen ingen julstämmning på julafton. Vi lagade en mega god kycklingsallad och åt massa godis. På kvällen gick vi ut en sväng till stranden där de var fullt håll i gång. Men vi gick faktiskt och la oss tidigt.
Den 25 december så skulle hostlet fira jul! Då var de desto större fest. De vart julemat, jag och Linn tog vegetariskt som faktiskt var riktigt gott och ungefär 70 kronor billigare så de var ju ett jädra klipp. Fri dryck var de fram till klockan 6, sen tog alla fram sin goon. Hostelet hade ordnat upp en brasa ner vid stranden senare på kvällen. Alla satt kring brasan och det spelades gittarr. Det kändes som nåt som man sett på tv, skulle kunna stannat där för alltid. Går inte att beskriva med ord hur fint det var där vid havet.

Dumt att man var tvungen att lämna stället då man just lärt känna alla där. Men en dansk sa till mig innan jag for att jag alltid skulle vara hans favorit och sunshine. Han liknade killen Dennis på korvpaketet en mycket le pojke minsann!

De vart en riktigt bra kväll och ett bra avslut på våran vistele i Byron. Men vi säger bara att vi kommer tillbaka.
Mer bilder finns på facebook!
Idag är de exakt 30 dagar sen jag for hemifrån, tiden har gått nå så fruktansvärt fort. Ni ska då veta att jag tänker på er iallafall.

Hoppas att ni alla har det bra där hemma! Saknar er :) Puss och kram


,




Kommentarer
Postat av: Mor

Jaha har du raggat på danskar nu också?? Ok, jag får väl acceptera att du blivit stor.. Ha det bra och sköt dig snyggt.. Saknar dig lite, faktiskt...

2009-12-26 @ 14:46:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0